Monday, November 9, 2009

PINJAMAN PERIBADI UNTUK KHAS UNTUK KAKITANGAN / PEKERJA BANK SELURUH MALAYSIA.

Dengan sukacitanya kami memaklumkan iaitu 2 buah KOPERASI dengan kerjasama 3 buah Bank menawarkan Pinjaman Peribadi-i khas untuk pekerja-pekerja bank di seluruh Malaysia. Tawaran ini khas untuk kakitangan bank yang mempunyai PGM (Potongan Gaji Majikan).

Senarai Bank untuk Pekerja dan Kakitangan yang ingin memohon Pinjaman Peribadi.
Affin Bank Berhad Kuala Lumpur Malaysia Alliance Bank Berhad Kuala Lumpur Malaysia CIMB Bank Kuala Lumpur Malaysia
Hong Leong Bank Berhad Malaysia HSBC Bank Kuala Lumpur Penang Malaysia Citibank Kuala Lumpur Malaysia
EON Bank Malaysia OCBC Bank Kuala Lumpur Penang Malaysia RHB Bank Berhad Kuala Lumpur Malaysia
United Overseas Bank Kuala Lumpur Malaysia Public Bank Malaysia Berhad PBeBank.com Internet Banking Standard Chartered Bank Kuala Lumpur Malaysia
Malayan Banking Berhad Maybank Maybank2u.com Malaysia Ambank Kuala Lumpur Malaysia


PINJAMAN PERIBADI UNTUK KAKITANGAN DAN PEGAWAI BANK
SEHINGGA RM 150,000.00

TEMPOH PEMBIAYAAN SEHINGGA 15 TAHUN
TANPA PENJAMIN
DENGAN KADAR KEUNTUNGAN SERENDAH 4.90% - 5.90%


Pembiayaan ini adalah satu alternatif untuk semua kakitangan
bank-bank di seluruh Malaysia yang mempunyai masalah dan
bebanan menanggung hutang-hutang kad kredit, pinjaman kereta,
pinjaman rumah dan sebagainya. Sekiranya anda mempunyai rekod
Blacklist Ctos atau Ccris di bank-bank lain,
anda perlu mendapatkan Penyata Baki Tertunggak atau
Penyata Baki Penyelesaian dari pihak Bank tersebut.

Siapa yang boleh memohon :-

PINJAMAN PERIBADI UNTUK KHAS UNTUK KAKITANGAN / PEKERJA BANK SELURUH MALAYSIA.

A). Senarai Bank untuk Pekerja dan Kakitangan yang ingin memohon Pinjaman Peribadi dari bank dan koperasi adalah seperti berikut :-

1). Affin Bank Berhad
2). Alliance Bank Malaysia Berhad
3). AmBank (M) Berhad
4). Bank Muamalat Malaysia Berhad
5). Bank Islam Malaysia Berhad
6). CIMB Bank
7). CitiBank Malaysia
8). Hong Leong Bank Berhad
9). HSBC Bank Malaysia Berhad
10). Maybank Berhad
11). EON Bank
12). OCBC Bank Berhad
13). Public Bank Berhad
14). RHB Bank Berhad
15). Standard Chartered Bank Malaysia Berhad
16). United Overseas Bank Berhad


B). PEKERJA DAN KAKITANGAN DARI SYARIKAT KUMPULAN ATAU ANAK SYARIKAT BANK JUGA BOLEH MEMOHON.


Kelayakkan :-


1) Telah berkhidmat melebihi setahun.
2) Berjawatan tetap. Untuk pekerja berjawatan kontrak, permohonan akan dipertimbangkan.
3) Untuk kakitangan swasta, gaji minimum RM 1,500 dan kerajaan gaji minimum RM 800.
4) Untuk Swasta, majikan boleh membuat potongan gaji ke bank dan kakitangan kerajaan wajib membuat potongan Biro Angkasa.
5) Untuk swasta, jika majikan tidak boleh membuat potongan gaji melalui majikan, bayaran pinjaman pelanggan melalui buku cek atau bayaran melalui kaunter bank TELAH DIHENTIKAN sementara waktu.

Keistimewaan Pembiayaan Peribadi bank dan koperasi kami akan memberikan anda :-
  • Pembiayaan Peribadi tanpa memerlukan penjamin
  • Boleh memohon Pinjaman Peribadi sehingga RM150,000 ( Jika Telah 2 Tahun Berkhidmat )
  • Boleh menyelesaikan masalah Blacklist CTOS dan Ccris anda.
  • Boleh menyelesaikan pinjaman lain dengan sediakan penyata baki terkini.
  • Rebet ke atas pembayaran awal
  • Kadar keuntungan 4.90% setahun - 5.90% setahun.
  • Kelulusan Segera
  • Tempoh ansuran pembiayaan 2 tahun sehingga 15 tahun
  • Bayaran balik melalui Potongan Gaji Dari Majikan ( PGM )
  • Dilindungi Insurans Takaful
  • Dibiayai sepenuhnya oleh pihak Bank/Koperasi.

Dokumen Yang Diperlukan :-

1) Salinan Kad Pengenalan – 3 salinan*
2) Penyata Gaji ASAL 3 Bulan Terkini – 2 salinan setiap bulan*
3) Penyata ASAL EPF atau EA / EC / J Form – 2 salinan*
4) Penyata Akaun Bank Dimana Gaji DiKreditkan – 3 bulan terkini**
5) Surat Pengesahan Majikan – Cop Rasmi Majikan
6) Surat Kebenaran Potongan Gaji ( KOPERASI dan BANK )

7) Borang Biro Angkasa – Bagi majikan yang boelh membuat potongan Biro Angkasa
8) Salinan Bil Utiliti (Air, Elektrik, Astro dll) – Pengesahan alamat tempat tinggal terkini*
9) Penyata Pinjaman Lama – Wajib untuk menyelesaikan pinjaman yang telah disenarai hitam.
10)
'Banker's Cheque' RM 120.00 (atas nama KOPERASI ).

*Pengesahan Majikan
**Pengesahan dari pihak bank terbabit
Untuk Makluman anda, pinjaman ini hanya boleh dibuat melalui PGM (Potongan Gaji
Majikan) sahaja.

Untuk pemohon yang memohon pinjaman RM100,000 Keatas, pemotongan
wajib
setiap bulan:
RM50 (caruman KOPERASI) + RM50 (insurans KOPERASI). Setelah
tamat bayaran ansuran pinjaman anda di Bank, anda layak untuk
mendapatkan kembali kesemua jumlah terkumpul caruman (caruman KOPERASI-RM50)
berserta 10% dividen dari KOPERASI.

Untuk pemohon yang memohon pinjaman Di Bawah RM100,000 pemotongan
wajib
setiap bulan :
RM50 (caruman KOPERASI) + RM20 (insurans KOPERASI). Setelah
tamat bayaran ansuran pinjaman anda di Bank, anda layak untuk
mendapatkan kembali kesemua jumlah terkumpul caruman (caruman KOPERASI-RM50)
berserta 10% dividen dari KOPERASI.


Hubungi kami segera :
En Shah - 013 - 3687255

En Zainal - 0133023196

28 comments:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete
  2. SYARIKAT PINJAMAN RIKA ANDERSON
    e-mel: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Whatsapp: +19147057484

    TESTIMONI BENAR
    Nama Ayu Amangku
    Saya dari Indonesia dan kini tinggal di George Town of Penang, Malaysia
    Pemberian Pinjaman: RM250,000
    ayuamangku@gmail.com

    Saya amat berterima kasih kepada Allah dan kepada Puan RIKA ANDERSON LOAN SYARIKAT kerana memberi saya pinjaman sebanyak RM250,000. Nama saya Ayu Amangku, saya dari Indonesia dan kini tinggal di George Town of Penang, Malaysia. Saya telah berutang bertahun-tahun sehingga saya mencari pinjaman dengan sejarah kredit sifar dan saya telah menghubungi banyak kewangan rumah, tetapi semua telah menolak saya.

    Saya mencari pinjaman di internet dan tidak pernah berhenti membaca dan belajar tentang RIKA ANDERSON LOAN COMPANY di salah satu blog saya yang menghubungi perunding kredit Rika melalui e-mel: (rikaandersonloancompany@gmail.com) dengan keyakinan bahawa pinjaman saya diberi beberapa hari yang lalu dan kelihatan ke hadapan untuk kembali maka saya menyedari bahawa tidak semua blog syarikat pinjaman benar-benar salah kerana semua penghinaan kewangan saya telah diselesaikan, sekarang saya mempunyai nilai yang besar dan usaha perniagaan yang berkualiti.

    Saya tidak boleh menyimpan ini untuk saya jadi saya harus mulakan dengan berkongsi kesaksian tentang perubahan hidup ini. Anda boleh menghubungi Cik Rika Anderson melalui e-mel: rikaandersonloancompany@gmail.com, Rika melalui Whatsapp: +19147057484 atau juga hubungi saya untuk maklumat melalui E-mel: ayuamangku@gmail.com

    ReplyDelete
  3. LOI THERESA

    Pada masa ini, kami memberi pinjaman kepada orang Asia Asia liar pertaruhan dunia liar

    negara dan sebagainya. @ 2% Kadar Faedah dengan NO KAWALAN KREDIT dari USD5000, hingga berbilion dolar dalam tempoh 12-144 Bulan.

    REMUNERASI LENDING kami bermula dalam masa 3 bulan selepas penerima menerima pinjaman pada hari kelulusan dan kami menawarkan pelbagai

    daripada pinjaman, termasuk:
    * Penyatuan hutang
    * Pinjaman Perniagaan
    * Pinjaman Peribadi
    * Pinjaman Rumah
    * Pinjaman Kewangan Kereta

    ✔. Senarai hitam boleh dikenakan

    ✔. NO CHECK CREDIT

    Kajian ✔.Debt atau perintah mahkamah boleh dikenakan

    ✔.ETC boleh memohon.
    Pinjaman Tunai Theresa Syarikat ini adalah a

    filem pinjaman berdaftar dan dibenarkan dan kami menawarkan pinjaman kepada semua warganegara yang tersenarai hitam, tidak semak KREDIT.

    Terapkan sekarang dengan nombor mudah alih anda, nombor ID, nama penuh, jumlah pinjaman dan tempoh pinjaman kepada E-mel

    : Nombor pejabat Theresaloancompany@gmail.com ++ 12817208403

    Untuk kejelasan lanjut, jangan ragu untuk menghubungi kami atau WhatsApp (+12817208403).

    Salam sejahtera,

    Ada

    Pengiklan Pinjaman (Pr),

    Pinjaman Theresa ��

    ReplyDelete
  4. LOI THERESA

    Pada masa ini, kami memberi pinjaman kepada orang Asia Asia liar pertaruhan dunia liar

    negara dan lain-lain. @ 2% Kadar Faedah dengan NO KAWALAN KREDIT dari USD5000, hingga berbilion dolar dalam tempoh 12-144 Bulan.

    REMUNERASI LENDING kami bermula dalam masa 3 bulan selepas penerima menerima pinjaman pada hari kelulusan dan kami menawarkan pelbagai

    daripada pinjaman, termasuk:
    * Penyatuan hutang
    * Pinjaman Perniagaan
    * Pinjaman Peribadi
    * Pinjaman Rumah
    * Pinjaman Kewangan Kereta

    ✔. Senarai hitam boleh dikenakan

    ✔. NO CHECK CREDIT

    Kajian ✔.Debt atau perintah mahkamah boleh dikenakan

    ✔.ETC boleh memohon.
    Pinjaman Tunai Theresa Syarikat ini adalah a

    filem pinjaman berdaftar dan dibenarkan dan kami menawarkan pinjaman kepada semua warganegara yang tersenarai hitam, tidak semak KREDIT.

    Terapkan sekarang dengan nombor mudah alih anda, nombor ID, nama penuh, jumlah pinjaman dan tempoh pinjaman kepada E-mel

    : Nombor pejabat Theresaloancompany@gmail.com ++ 12817208403

    Untuk kejelasan lanjut, jangan ragu untuk menghubungi kami atau WhatsApp (+12817208403).

    Salam sejahtera,

    Ada

    Pengiklan Pinjaman (Pr),

    Pinjaman Theresa 📩

    ReplyDelete
  5. Nama saya adalah Masitah Binti Ayob seorang warganegara Malaysia yang mendapat bantuan kewangan daripada syarikat pinjaman Puan Rossa Stanley, Setiap hari ada kisah bantuan kewangan kepada orang miskin di seluruh dunia saya membaca cerita ini dan hanya mengambil lulus dengan pemikiran bahawa ia tidak boleh menjadi nyata sehingga saya mempunyai pemeriksaan pada kakak saya Redzuan binti Sarina dan ia seperti mimpi ketika dia mengaitkan saya ke rumah kewangan halus ini bernama syarikat pinjaman rossa stanley yang berpusat di California, Amerika Syarikat. anda boleh menghubungi mereka melalui kenalan di bawah
    panggilan talian bantuan +12133153118
    e-mel di rossastanleyloancompany@gmail.com
    Whats aplikasi +19145295708
    dan saya memohon pinjaman sebanyak Rm150,000.00 dan seperti itu sebelum saya tahu selepas pengesahan dokumen saya pinjaman saya telah diluluskan dan dipindahkan ke akaun Citibank saya dan hari ini saya penguji Puan Rossa Stanley pinjaman bantuan.my nasihat kepada semua orang di sini tidak menjadi mangsa dengan menghubungi syarikat pinjaman yang salah, dan bukannya langsung ke rossatanleyloancompany kerana kadar faedahnya adalah yang paling baik di mana saja pada 2% pada tempoh maksimum 10 tahun jadi memanggil atau menulis e-mel dan permintaan kewangan anda akan diberikan jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau fee ragu untuk memanggil atau menulis saya di +60113091951 atau email masitahayobbinti@gmail.com terima kasih dan Tetap selamat

    ReplyDelete
  6. Nama saya adalah Masitah Binti Ayob seorang warganegara Malaysia yang mendapat bantuan kewangan daripada syarikat pinjaman Puan Rossa Stanley, Setiap hari ada kisah bantuan kewangan kepada orang miskin di seluruh dunia saya membaca cerita ini dan hanya mengambil lulus dengan pemikiran bahawa ia tidak boleh menjadi nyata sehingga saya mempunyai pemeriksaan pada kakak saya Redzuan binti Sarina dan ia seperti mimpi ketika dia mengaitkan saya ke rumah kewangan halus ini bernama syarikat pinjaman rossa stanley yang berpusat di California, Amerika Syarikat. anda boleh menghubungi mereka melalui kenalan di bawah
    panggilan talian bantuan +12133153118
    e-mel di rossastanleyloancompany@gmail.com
    Whats aplikasi +19145295708
    dan saya memohon pinjaman sebanyak Rm150,000.00 dan seperti itu sebelum saya tahu selepas pengesahan dokumen saya pinjaman saya telah diluluskan dan dipindahkan ke akaun Citibank saya dan hari ini saya penguji Puan Rossa Stanley pinjaman bantuan.my nasihat kepada semua orang di sini tidak menjadi mangsa dengan menghubungi syarikat pinjaman yang salah, dan bukannya langsung ke rossatanleyloancompany kerana kadar faedahnya adalah yang paling baik di mana saja pada 2% pada tempoh maksimum 10 tahun jadi memanggil atau menulis e-mel dan permintaan kewangan anda akan diberikan jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau fee ragu untuk memanggil atau menulis saya di +60113091951 atau email masitahayobbinti@gmail.com terima kasih dan Tetap selamat

    ReplyDelete
  7. Hai semuanya, Nama saya Angga Annisa dan saya berbicara sebagai orang yang paling bahagia di seluruh dunia hari ini sebelum sekarang saya secara finansial dipukul tanpa harapan akan bantuan apa pun, tetapi ceritanya akan segera berubah ketika saya bertemu dengan Ibu. Saya sangat senang untuk mengatakan keluarga saya kembali untuk selamanya karena saya membutuhkan pinjaman sebesar Rp.700juta untuk memulai hidup saya di sekitar karena profesi saya karena saya seorang ibu tunggal dengan 3 anak dan seluruh dunia tampak seperti itu tergantung pada saya sampai Tuhan mengirim saya kepada sebuah perusahaan yang mengubah hidup saya dan keluarga saya, perusahaan yang takut akan Tuhan, ISKANDAR LENDERS, mereka adalah Juruselamat Tuhan yang dikirim untuk menyelamatkan keluarga saya dan pada awalnya saya pikir itu tidak akan mungkin sampai saya mendapat pinjaman sebesar Rp.700 juta dan saya akan menyarankan siapa pun yang benar-benar membutuhkan pinjaman untuk menghubungi Bunda Iskandar melalui email. [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com] karena ini adalah pemberi pinjaman yang paling memahami dan baik

    Contact Details:

    e_mail Address:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com>>>>
    WhatsApp:::+6282274045059
    Company::Iskandar Lenders"""""
    Loan Amount:::Rp.700juta
    Name:::::Angga Annisa
    Country::::Indonesia
    Occupation:Trader
    Year:April,2020

    Jumlah minimum>>>>>>Rp.100 juta
    Jumlah maksimum>>>>>Rp.100 miliar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika bank Anda mengatakan tidak kepada Anda untuk pinjaman, ada tempat otentik di mana Anda bisa mendapatkan pinjaman asli. Saya ingin mendapatkan pinjaman institusi yang saya temukan online untuk semua saudara dan saudari Muslim yang mencari pinjaman cepat untuk dengan cepat menyelesaikan masalah yang diinginkan. Saya mendapat pinjaman Rp.700.000.000. dari ibu KARINA ROLAND LOAN COMPANY yang saya gunakan untuk merenovasi rumah sakit saya dan untuk melengkapi bisnis saya. Saya mendapat pinjaman dari mereka beberapa bulan yang lalu. Saya meminjam dari mereka karena ada banyak perusahaan pinjaman palsu online. Saya juga memperkenalkan saudara saya yang juga mendapat pinjaman sebesar Rp. 500.000.000 PERUSAHAAN PINJAMAN KARINA ROLAND. Sebelum saya menghubungi mereka untuk pinjaman, saya juga melakukan banyak penelitian tentang mereka dan menemukan mereka benar-benar asli. Mereka tidak seperti perusahaan pinjaman barat yang palsu. Jadi saya meminta pinjaman tanpa jaminan dengan mereka. Mereka memberikan pinjaman sesuai dengan hukum dan peraturan Islam. Tidak Perlu Jaminan. Tidak ada biaya tersembunyi. Mereka meminjamkan proses yang cepat dan sederhana. Tetapi Anda harus bisa menyetujuinya. dan Anda juga harus membayar kembali pinjaman mereka pada waktunya. Saya ingin meminta semua Muslim sejati dan tidak ada muslim untuk menghubungi ibu baik karina di email atau whatsapp: +15857083478 (karinarolandloancompany@gmail.com) Anda dapat menghubungi saya untuk meminta nasihat juga melalui email (nurraysadiena@gmail.com)

      Delete
  8. Hai semua

    Nama saya FRADESY RIRITIA, saya berasal dari indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu anda semua kebenaran, setiap orang yang anda lihat pada catatan mereka di blog dan laman web ini adalah pencuri (SCAMMERS), saya telah menjadi mangsa cerita mereka dan mereka telah merosakkan hidup saya.
    Saya tidak di sini untuk memberitahu anda kisah bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak wang kepada mereka.

    Saya di sini untuk memberitahu anda SYARIKAT PINJAMAN sebenar dan sahajalah yang ALLAH hantar untuk mengubah hidup saya, mereka adalah SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL, mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen yang diiktiraf dan dibiayai oleh WORLD BANK.

    Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen, mereka mempunyai syarat dan syarat pinjaman yang cukup besar, untuk menutup semua pinjaman mereka mampu dimiliki dan cepat dilunaskan tidak seperti syarikat palsu lain yang anda lihat di sini dalam talian yang akan mengambil wang anda tanpa mengeluarkan pinjaman anda,
    Tolong jangan tertipu oleh saksi yang mempunyai nombor dan whatsapp indonesia, mereka semua penipu, bagaimana syarikat individu boleh memberi pinjaman ?, itu harus menjadi pertanyaan pertama anda.

    Rakan-rakan saya di Asia, saya mohon anda mendengarkan saya ketika saya bersumpah kepada anda dengan nama Allah, bahawa saya mengatakan kepada anda semua kebenaran, Syarikat ALL GLOBAL GRANT LOAN, satu-satunya syarikat yang boleh dipercayai dan mereka akan memastikan anda menerima pinjaman anda setelah anda menyelesaikan proses pinjaman seperti yang diperlukan.
    Mengapa anda tidak menjadi antara berita baik ini dengan menghubungi mereka segera jika anda SANGAT MENARIK untuk meninggalkan perjuangan kewangan anda dan meningkatkan tahap kehidupan anda, berikut adalah EMAIL allglobalgrantloan@gmail.com.

    Anda bebas menghubungi saya di EMAIL fradesyriritia12@gmail.com saya untuk maklumat lebih lanjut, saya dengan senang hati akan mendengar anda berkongsi kisah kebahagiaan anda sendiri.
    Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL kerana memberi saya kegembiraan baru ini.

    NAMA Syarikat: SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL
    EMAIL Syarikat: allglobalgrantloan@gmail.com.
    Whatsapp Syarikat: +1(304)997-4034
    E-mel Saya: fradesyriritia12@gmail.com

    ReplyDelete
  9. BERITA BAIK!!! BERITA BAIK!!! BERITA BAIK!!!

    Nama saya Maryam dari malaysia. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu semua pencari pinjaman agar sangat berhati-hati, kerana ada penipuan setiap hari, mereka akan menghantar dokumen perjanjian palsu kepada anda dan mereka akan mengatakan bahawa tidak ada pembayaran di muka, tetapi mereka adalah mode, kerana mereka akan kemudian minta pembayaran yuran lesen atau yuran pendaftaran dan yuran pemindahan, jadi berhati-hatilah dengan syarikat pinjaman dalam talian mereka yang curang.

    Beberapa empat yang lalu saya mengalami tekanan dan kecewa dari segi kewangan, saya tertipu oleh beberapa pemberi pinjaman dalam talian. Saya hampir kehilangan harapan sehingga Tuhan menggunakan rakan saya yang merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang sangat dipercayai bernama Cik Christabel Missan, yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebanyak USD200,000 dalam masa kurang dari 24 jam tanpa tekanan dan tekanan dan kadar faedahnya hanya 2%,

    Saya sangat terkejut ketika memeriksa baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah yang saya kirimkan dihantar terus ke akaun bank saya tanpa berlengah.

    Kerana saya berjanji untuk menyampaikan berita baik, jadi orang dapat pinjaman dengan mudah tanpa tekanan. Oleh itu, jika anda memerlukan pinjaman dalam bentuk apa pun, sila hubungi dia melalui e-mel sebenar: christabelloancompany@gmail.com dan dengan rahmat Tuhan dia tidak akan mengecewakan anda dalam mendapatkan pinjaman jika anda patuh.

    Anda juga boleh menghubungi saya di e-mel saya: maryamlady12u@gmail.com dan Sety diperkenalkan dan bercakap mengenai Puan Christabel, dia juga mendapat pinjaman baru dari Puan Christabel, anda juga boleh menghubunginya melalui e-mel: amishadewi2@gmail.com dengan permatabudiwati@gmail.com dan anda juga dapat menghubungi Dian Pelangi yang memperkenalkan kami lianmeylad@gmail.com, dan liliyanabasuki@gmail.com apa yang akan saya lakukan adalah berusaha memenuhi pembayaran pinjaman yang saya kirimkan terus ke akaun mereka setiap bulan

    Ini adalah nombor whatsApp christabel Missan +15614916019

    Satu perkataan cukup untuk orang bijak dari orang Indonesia dan Malaysia

    ReplyDelete
  10. Saya Fitriani Suhesti dari kota Medan. Saya melihat postingan ibu Yanti Ari dengan detailnya bagaimana dia meminjam dari Guaranty Trust Loans untuk memulihkan usahanya dan juga mengembangkan usahanya. Ibu berkata dia tinggal di kota Medan dan saya tinggal di kota itu jadi saya memutuskan untuk menghubunginya karena saya telah kehilangan 16 juta karena penipuan hanya karena saya membutuhkan pinjaman untuk mengembangkan bisnis saya.

    Di bawah ini adalah informasinya yang saya lihat dan yang saya hubungi.

    nama ibu: Yanti Ari
    nomor telepon: +62821-1644-0184
    Nomor Whatsapp: +62821-1644-0184
    Kota: Medan
    email ibu: ariy6261@gmail.com
    Setelah saya menghubungi ibu yanti dia menceritakan semua yang perlu saya ketahui dan dia berkata kepada saya bahwa setelah saya menghubungi Guaranty Trust Loans dan menerima pinjaman saya, saya harus mencoba untuk berbagi cerita saya agar orang lain yang membutuhkan pinjaman dapat diandalkan perusahaan dapat diselamatkan dari orang-orang curang yang bukan pemberi pinjaman.

    Jadi saya mengajukan pinjaman sejumlah 500 juta Rupiah, dan mereka meminta kredensial saya yang saya serahkan dan setelah mereka selesai memverifikasi detail saya, pinjaman itu disetujui untuk saya dan saya pikir itu adalah lelucon dan mungkin itu salah satu dari penipuan yang membuat saya kehilangan uang, tetapi karena ibu Yanti berasal dari Medan dan saya melihat buktinya jadi saya mempercayai mereka, saya kagum ketika saya mendapatkan pinjaman saya dalam waktu kurang dari 24 jam dengan bunga rendah 2% tanpa jaminan. Saya sangat senang bahwa Allah memakai ibu yanti yang menghubungi mereka dan memperkenalkan saya kepada mereka dan karena saya diselamatkan dari pemberi pinjaman palsu dan juga akan mewujudkan impian bisnis saya.

    Jadi saya menyarankan semua orang yang tinggal di Indonesia, Malaysia dan belahan dunia lain yang membutuhkan pinjaman untuk satu tujuan atau yang lain untuk menghubungi Guaranty Trust Loans dan di bawah ini adalah detail mereka
    email: (anamichaelguarantytrustloans@gmail.com)
    Anda juga dapat menghubungi perusahaan dengan nomor ini: +1(470)481-0039
    jangan ragu untuk menghubungi saya jika Anda memerlukan informasi lebih lanjut melalui email: (fitrianisuhesti90@gmail.com)
    Terima kasih telah membaca cerita saya, dan semoga Allah terus melindungi dan memberkati kita semua bahkan di masa-masa sulit karena pandemi virus corona.

    ReplyDelete
  11. Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

    Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

    Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

    Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

    Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

    ReplyDelete
  12. We offer personal Business loans services around the world. We strive to provide high quality service and high customer satisfaction, while possible financial services. We pride ourselves on our commitment to our customers; We can give you personal loans, auto loans, business / investment loans, short term loans. You can contact us for an affordable loan now at 2% interest rate. Contact us now via E-mail: abdullahibrahimlender@gmail.com
    WhatsApp Number +918929490461
    Mr Abdullah Ibrahim

    ReplyDelete
  13. Apakah Anda sedang mencari pinjaman untuk memulai bisnis atau proyek yang Anda inginkan? Di KARINA ROLAND LOAN COMPANY, kami menawarkan semua jenis bantuan keuangan kepada semua individu yang membutuhkan pinjaman seperti "pinjaman pribadi, pinjaman investasi, pinjaman pinjaman rumah dan perusahaan pinjaman di seluruh dunia, tingkat bunga kami adalah 2% per tahun. Kami juga memberikan nasihat keuangan dan bantuan kepada klien dan pelamar kami. Jika Anda memiliki proyek yang bagus atau ingin memulai bisnis dan membutuhkan pinjaman untuk membiayainya segera, kami dapat membicarakannya, menandatangani kontrak dan kemudian mendanai proyek atau bisnis Anda untuk Anda sehubungan dengan Bank Dunia dan Bank Industri.

    Hubungi KARINA ROLAND LOAN COMPANY hari ini untuk mata uang apa pun yang Anda inginkan.

    Kategori Bisnis

    Bisnis Merchandising.
    Bisnis manufaktur
    Bisnis Hibrida.
    Kepemilikan tunggal
    Kemitraan.
    Perusahaan.
    Perseroan terbatas.
    pinjaman pribadi.
    pinjaman investasi.
    Pinjaman Hutang.
    Pinjaman Rumah.
    Pinjaman hipotek
    Auto laons.
    Pinjaman mahasiswa.
    Pinjaman gaji.
    Pinjaman Islam.
    Pinjaman pertanian.
    Pinjaman gereja.
    PERUSAHAAN PINJAMAN ROLAND KARINA ELENA
    Email: karinarolandloancompany @ gmail com
    WhatsApp hanya +1 (585) 708-3478.
    Nama Facebook: Elena karina Roland
    instagram: karina roland

    ReplyDelete
  14. Nama saya Devina dari Jakarta di Indonesia, Saya menghabiskan waktu saya disini karena janji yang saya berikan kepada PROMISE dan ibu CHRISTABEL yang kebetulan adalah pemberi pinjaman online dari PROMISE SOLEDAD LOAN COMPANY dan GREAT CHRISTABEL MISSAN LOAN INVESTMENT Saya berdoa kepada TUHAN agar dapat untuk melihat posisi saya hari ini. CHRISTABEL MISSAN DAN PROMISE SOLEDAD ADALAH LENDER NYATA
    Beberapa bulan yang lalu saya melihat sebuah komentar yang diposting oleh seorang wanita bernama Arnah dan bagaimana dia mendapatkan pinjaman online menurutnya sebelum ALLAH mengarahkannya ke tangan CHRISTABEL dan Bu PROMISE keduanya memberi saya 2 pinjaman berbeda masing-masing Rp800 tanpa stres dan tahu penundaan, mohon saran saya siapa pun yang membutuhkan pinjaman mendesak harus dengan hormat menghubungi CHRISTABEL MISSAN melalui email: christabelloancompany@gmail.com dan ibu PROMISE SOLEDAD email: promiseoledadloancompany@gmail.com
    Saya memutuskan untuk menghubungi Arnah untuk memastikan kebenarannya dan untuk membimbing saya bagaimana dia mendapatkan pinjaman, dia mengatakan kepada saya untuk menghubungi Bu CHRISTABEL DAN PROMISE SOLEDAD dia memberi tahu saya proses dan kriteria yang dia katakan sangat mudah bagaimana cara mengajukan pinjam saya mulai menghubungi mereka, mengisi aplikasi pendaftaran, mengirim scan copy KTP saya, kemudian mendaftar ke perusahaan.
    Lalu saya bertanya bagaimana Anda mendapatkan pinjaman Anda? Dia menjawab bahwa apa yang dia lakukan, itu sangat mengejutkan.
    Saya menghubungi Mrs Promise dan saya mengikuti instruksi dengan hati-hati untuk saya. Saya memenuhi persyaratan mereka dan pinjaman saya berhasil disetujui tetapi sebelum pinjaman ditransfer ke akun saya, saya diminta untuk berjanji untuk membagikan kabar baik tentang Christabel Missan dan Promise Soledad dan itulah mengapa Anda melihat posting ini hari ini untuk kejutan terbesar saya. menerima pinjaman masing-masing Rp800 dari 2 perusahaan
    Jadi saya menyarankan setiap orang yang sedang mencari sumber yang dapat dipercaya untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Ibu Christabel dan Janji melalui email: christabelloancompany@gmail.com dan
    promiseoledadloancompany@gmail.com untuk mendapatkan pinjaman aman

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: reddevina@gmail.com
    Dan Anda masih bisa menghubungi teman baik saya Dian Pelangi yang memperkenalkan saya lianmeylady@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Halo pemirsa di seluruh dunia, Ada kabar baik untuk Anda semua hari ini dapatkan kartu ATM Kosong Anda yang berfungsi di semua mesin ATM di seluruh dunia. Kami memiliki program khusus kartu ATM yang dapat digunakan untuk meretas mesin ATM, kartu ATM dapat digunakan untuk menarik di ATM atau geser, di toko dan POS. Kami memberikan kartu ini kepada semua klien yang tertarik di seluruh dunia, Kami memberikan Kartu ATM Kosong. Apakah Anda ingin menjalani kehidupan yang baik yang dianggap ilegal, cara termudah untuk menjadi jutawan. itu juga memiliki teknik yang membuat CCTV tidak mungkin mendeteksi Anda dan Anda hanya dapat menarik sejumlah $ 5.000 Dolar dalam sehari di Mesin ATM juga tersedia saat pengiriman tunai. Kami memberikan hingga $ 10.000,00 hingga $ 1.000.000,00 Dolar Dengan layanan peretasan jaringan kami. Kami dapat Memulihkan semua uang Anda yang hilang ke Bitcoin dan mata uang Crypto lainnya, penipuan hipotek / realestate, dan ICO palsu dalam waktu 48 jam atau kurang. (Thomas Freddie Hackers) bekerja sama sebagai tim untuk melacak & memulihkan dana kembali dari PENCIPTA internet yang paling sulit. CATATAN!! Kami telah menerima laporan memilukan yang tak terhitung jumlahnya dari penipu terkenal dan kami berhasil memulihkannya kembali melalui kontak thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Hubungi kami di ((Pemulihan Biner. Kelas Universitas. Menyeka Catatan Kriminal, Peretasan FB & IG, Telegram, Muatan & Peretasan Telepon)) membatasi kami dengan pekerjaan Anda & izinkan kami memberi Anda hasil positif dengan keterampilan peretasan kami. Kami bersertifikat dan privasi Anda 100% aman bersama kami. Jangan khawatir lagi tentang masalah keuangan Anda, Jika Anda membutuhkan layanan peretasan cyber lainnya, kami siap membantu Anda kapan saja, kapan saja, jadi hubungi kami melalui Alamat Email kami: thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Salam
    THOMAS FREDDIE HACKER TANPA BATAS
    Kirim email ke thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Telepon / SMS: +1 (985)465-8370
    Motto: Kami menawarkan layanan tercepat dan terpercaya

    ReplyDelete
  16. Kabar baik!!!

    Nama saya teddy dan saya dari Jawa Tengah Indonesia dan alamat saya KP. KADU RT 10 RW 04 KEL SUKAMULYA KEC CIKUPA KAB TANGERANG BANTEN, Saya baru saja menerima pinjaman Rp 3 Miliar (Small Business Admintration (SBA) dari Perusahaan Pinjaman Dangote setelah membaca artikel dari Lady Jane Alice (ladyjanealice@gmail.com) dan Mahammad Ismali (mahammadismali234@gmail.com) tentang cara mendapatkan
    pinjaman dari Perusahaan Pinjaman Dangote dengan tingkat bunga 2% tanpa lisensi atau biaya gurantor, saya baru saja melamar melalui email dan ikhlas selama prosesnya, awalnya saya takut mengira itu seperti penipuan perusahaan peminjaman sebelumnya, tetapi yang mengejutkan saya ini nyata bahwa saya juga berjanji akan memberi tahu lebih banyak orang, percayalah itu nyata 100%, pelamar lain dari negara lain juga dapat bersaksi.

    Email Perusahaan Pinjaman Dangote Melalui email: Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    Email saya: teddydouble334@yahoo.com

    ReplyDelete
  17. Nama saya Vania hilman dari Malaysia dan ketika ini saya tinggal di Dubai. Seorang ibu tunggal dengan 2 orang anak. Saya berdoa dan saya memikirkan tentang kesaksian di internet minggu ini dengan nama RIKA ANDERSON LOAN COMPANY. Ibu Rika menolong saya dengan $ 60,000 USD.

    SYARIKAT PINJAMAN RIKA ANDERSON
    Laman web: www.rikaandersonloancompany.com
    E-mel: support@rikaandersonloancompany.com
    E-mel: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Whatsapp: +1(929)526-0086

    Saya sangat memerlukannya, pada mulanya saya tidak pernah mempercayainya, tetapi setelah memenuhi permintaan mereka, saya mendapat pinjaman. Hari ini saya membayar hutang saya dan saya juga bangga dengan apartmen saya sendiri. Ibu dan dua rakan saya memanfaatkan tawaran ini, dan saya juga mahu seluruh negara memanfaatkan tawaran murah hati ini. Ini adalah e-mel peribadi saya vaniahilmanaki@gmail.com.

    Penguji: Vania hilman
    Negara sekarang: Dubai (UAE)
    Jumlah Pinjaman: $ 60,000
    e-mel: vaniahilmanaki@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Apakah Anda mengalami kesulitan keuangan atau Anda ingin mewujudkan impian Anda dengan dana?
    Apakah Anda memerlukan pinjaman untuk melunasi tagihan Anda, Memulai atau mengembangkan bisnis Anda?
    Apakah Anda mengalami kesulitan dalam memperoleh pinjaman dari Pemberi Pinjaman atau Bank yang keras karena biaya/persyaratan pinjaman yang tinggi?
    Apakah Anda memerlukan pinjaman untuk alasan yang sah?
    Kemudian khawatir kami datang untuk menawarkan pinjaman kepada pelamar yang tertarik baik lokal maupun luar negeri tidak peduli jenis kelamin atau lokasi tetapi usia harus 18 tahun ke atas.
    Kembali kepada kami untuk negosiasi tentang jumlah yang Anda butuhkan akan menjadi keputusan yang bijaksana.
    JENIS PINJAMAN KAMI
    Pinjaman ini dibuat untuk membantu klien kami secara finansial, dengan tujuan untuk mengurangi beban keuangan. Untuk alasan apa pun, pelanggan dapat menemukan rencana pinjaman yang sesuai dari perusahaan kami yang memenuhi persyaratan keuangan.

    Data pelamar:
    1) Nama Lengkap:
    2) Negara
    3) Alamat:
    4) Jenis Kelamin:
    5) Pekerjaan:
    6) Nomor telepon:
    7) Posisi saat ini di tempat kerja:
    8 Pendapatan bulanan:
    9) Jumlah pinjaman yang dibutuhkan:
    10) Jangka waktu pinjaman:
    11) Apakah Anda melamar sebelumnya:
    12) Tanggal Lahir:
    Hubungi perusahaan pinjaman Gloria S melalui email:
    {gloriasloancompany@gmail.com} atau
    Nomor WhatsApp: +1(815) 427-9002
    Salam Hormat

    ReplyDelete
  19. BAGAIMANA SAYA MENDAPAT PINJAMAN SAYA DARI PERUSAHAAN BESAR INI

    Halo teman-teman sekalian, saya Kuwat Wibawa, saat ini tinggal di Surabaya. Saat ini saya seorang janda dengan tiga anak dan saya terjebak dalam situasi keuangan pada April 2020 dan saya perlu membiayai kembali. bayar tagihan saya dan perbesar bisnis. Saya mencoba mencari pinjaman dari berbagai perusahaan pinjaman baik swasta maupun perusahaan tetapi tidak pernah berhasil, dan sebagian besar bank menolak kredit saya, jangan menjadi mangsa para penjahat di luar sana yang menyebut diri mereka pemberi pinjaman uang, mereka semua scam, yang mereka inginkan hanyalah uang Anda dan Anda tidak akan mendengar kabar dari mereka lagi mereka telah melakukannya kepada saya lebih dari dua kali sebelum saya bertemu dengan Nyonya Helen Wilson. Setelah ditipu sebesar Rp 16 juta oleh para scammer, saya semakin terlilit hutang dan saya menjadi sangat putus asa untuk mendapatkan pinjaman.

    Jadi saya berdiskusi dengan teman saya Asmaul, dia adalah seorang Perawat dan memiliki pengalaman serupa. Dia kemudian memperkenalkan saya kepada Ny. Helen Wilson, pemberi pinjaman di perusahaan tersebut. Teman saya meminta saya untuk melamar dari ibu Helen, saya memberanikan diri dan menghubungi Bu Helen, mengisi formulir aplikasi pinjaman. Semuanya berjalan lancar dan yang paling menarik adalah pinjaman saya ditransfer kepada saya dalam waktu 24 jam jadi saya akan menyarankan Anda untuk menghubungi Ibu Helen jika Anda tertarik untuk mendapatkan pinjaman dan Anda yakin dapat membayar kembali. hubungi dia melalui email ……… (helenwilson719@gmail.com) atau melalui WhatsApp; +1-585-326-2165. Tidak ada pemeriksaan kredit, tidak ada cosigner dengan hanya suku bunga 2% dan rencana pembayaran kembali yang lebih baik dan jadwal jika Anda harus menghubungi perusahaan mana pun dengan referensi untuk mendapatkan pinjaman tanpa agunan kemudian hubungi Ny. Helen Wilson hari ini untuk pinjaman pasti Anda, dijamin 100%.

    Mereka menawarkan semua jenis kategori pinjaman mereka

    Pinjaman jangka pendek (5_10 tahun)
    Pinjaman jangka panjang (20_40)
    Pinjaman berjangka media (10_20)
    Mereka menawarkan pinjaman seperti
    Pinjaman perumahan ............., Pinjaman usaha ........ Pinjaman mobil .......
    Pinjaman pelajar .........., Pinjaman awal .......
    Pinjaman Real Estat ......., Pinjaman Perusahaan ....... dll
    Email .......... helenwilson719@gmail.com
    WA: +1-585-326-2165
    Ketika datang ke krisis keuangan dan pinjaman maka Helen Wilson keuangan adalah tempat untuk pergi tolong katakan padanya saya Tuan Kuwat Wibawa mengarahkan Anda dan Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya (kuwatwibawa1@gmail.com)

    ReplyDelete
  20. Saya Suryanto dari Indonesia di Kota Palu, saya mencurahkan waktu saya di sini karena janji yang saya berikan kepada LADY ESTHER PATRICK yang kebetulan adalah Tuhan yang mengirim pemberi pinjaman online dan saya berdoa kepada TUHAN untuk dapat melihat posisi saya hari ini.

    Beberapa bulan yang lalu saya melihat komentar yang diposting oleh seorang wanita bernama Nurul Yudianto dan bagaimana dia telah scammed meminta pinjaman online, menurut dia sebelum ALLAH mengarahkannya ke tangan Mrs. ESTHER PATRICK. (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Saya memutuskan untuk menghubungi NURUL YUDIANTO untuk memastikan apakah itu benar dan untuk membimbing saya tentang cara mendapatkan pinjaman dari LADY ESTHER PATRICK, dia mengatakan kepada saya untuk menghubungi Lady. Saya bersikeras bahwa dia harus memberi tahu saya proses dan kriteria yang dia katakan sangat mudah. dari Mrs. ESTHER, yang perlu saya lakukan adalah menghubunginya, mengisi formulir untuk mengirim pengembalian, mengirim saya scan kartu identitas saya, kemudian mendaftar dengan perusahaan setelah itu saya akan mendapatkan pinjaman saya. . Lalu saya bertanya kepadanya bagaimana Anda mendapatkan pinjaman Anda? Dia menjawab bahwa hanya itu yang dia lakukan, yang sangat mengejutkan.

    Saya menghubungi Mrs ESTHER PATRICK dan saya mengikuti instruksi dengan hati-hati untuk saya, saya memenuhi persyaratan mereka dan pinjaman saya disetujui dengan sukses tetapi sebelum pinjaman dipindahkan ke akun saya, saya diminta membuat janji untuk membagikan kabar baik tentang Mrs. ESTHER PATRICK dan itulah mengapa Anda melihat posting ini hari ini untuk kejutan terbesar saya, saya menerima peringatan Rp350.000.000. jadi saya menyarankan semua orang yang mencari sumber tepercaya untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. ESTHER PATRICK melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) untuk mendapatkan pinjaman yang dijamin, Anda juga dapat menghubungi saya di Email saya: (suryantosuryanto524@gmail.com)

    ReplyDelete
  21. Hello semua, Nama saya Bensonn, saya dari Jerman, stuttgart City , Saya di sini untuk memberi keterangan tentang bagaimana saya mendapat pinjaman daripada GEORGE WILLIAMS LOAN FIRM selepas saya memfailkan dua kali dengan pelbagai pemiutang yang mendakwa sebagai peminjam di sini, ini forum, saya fikir pinjaman mereka adalah benar dan digunakan, tetapi mereka tidak pernah memberi saya pinjaman sehingga seorang kawan saya memperkenalkan saya kepada syarikat kredit GEORGE WILLIAMS, yang berjanji untuk membantu saya dengan pinjaman yang saya inginkan dan benar-benar melakukannya, seperti yang dijanjikan tanpa sebarang bentuk kelewatan, saya mempunyai keraguan, tetapi saya tidak pernah mengambil kesempatan daripada iman. Saya tidak pernah menyangka masih ada peminjam yang boleh dipercayai sehingga saya bertemu GEORGE WILLIAMS, yang
    benar-benar membantu saya dengan kredit dan mengubah hidup saya menjadi lebih baik. Saya tahu masih terdapat banyak pemberi pinjaman yang baik di luar sana, tetapi saya akan menasihati anda untuk mencuba syarikat kredit GEORGE WILLIAMS, penjagaan dan pemahamannya. anda tidak tahu sama ada anda memerlukan pinjaman kecemasan atau mahukan pembiayaan untuk projek anda, jadi jangan teragak-agak untuk menghubungi En. GEORGE WILLIAMS,  Syarikat Pinjaman, alamat e-melnya ialah ?( georgewilliamsloanfirm333@gmail.com )

    ReplyDelete
  22. PELUANG PINJAMAN
    Adakah anda seorang usahawan, industrialis, peniaga atau mana-mana orang lain
    dengan masalah kewangan. Anda ingin mengembangkan perniagaan anda, anda ingin memulakan perniagaan, anda mempunyai hutang yang perlu dibayar, kemudian, JAMES KELVIN LOAN FIRM adalah jawapan kepada soalan anda, Anda kini mempunyai satu-satunya orang yang boleh membantu anda. Lelaki ini Encik JAMES KELVIN.,Sila hubungi dia melalui alamat e-melnya: jameskelvine28@gmail.com , dan anda akan berpuas hati sepenuhnya.

    ReplyDelete
  23. Assalamualaikum
    Data pribadi
    Negara: Indonesia
    Nama: Wahyu Sapto Handoko
    Email: wahyusaptohandoko256@gmail.com
    Alamat: Jl. Sukarela rt.02 / 05 Paninggilan, Ciledug, Tangerang
    Sudah empat tahun sekarang saya telah memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam Rp1,2 miliar dari ibu Helen dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipuan online. Ibu Helen Wilson telah memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan angsuran pinjaman bulanan yang saya pinjam sebelumnya, saya memohon kepada Ibu Helen bahwa saya ingin pergi untuk ekspansi bisnis lebih lanjut sehingga saya meminta tambahan Rp3,7 miliar setelah melalui saya proses hukum. pinjaman itu disetujui oleh manajemen mereka dan saya menerima pinjaman saya dalam waktu kurang dari 48 jam di rekening bank BRI saya. Saya tidak memiliki tantangan dengan bank karena Mrs. Helen Wilson dan tim manajemen pinjaman WEMA Finance telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah baik di Amerika Serikat, MALAYSIA, INDONESIA dan Rumania, sehingga tidak ada masalah sama sekali.
    Untuk pinjaman apa pun, saya sangat merekomendasikan Ibu Helen Wilson hari ini dan selalu
    Email: (helenwilson719@gmail.com)

    WA: +1-585-326-2165

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh

    ReplyDelete
  24. Salam kepada semua warga negara Indonesia, nama saya Yeyes Ristintares tolong, saya ingin membagikan kesaksian hidup saya di sini di platform ini agar semua warga negara Indonesia berhati-hati dengan pemberi pinjaman di internet, Allah benar-benar meandukung saya melalui kebaikan Ibu Ny. Helen Wilson. Setelah beberapa periode mencoba untuk mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan ditolak, jadi saya memutuskan untuk mendaftar melalui pinjaman online tetapi saya ditipu dan saya kehilangan lebih dari 32 juta Rupiah dengan pemberi pinjaman yang berbeda setelah membayar beberapa biaya dan tidak mendapatkan pinjaman. Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan seorang teman saya yang kemudian memperkenalkan saya kepada Ny. Helen Wilson, pemberi pinjaman di perusahaan, jadi teman saya meminta saya untuk melamar dari ibu Helen, jadi saya memanggil keberanian dan menghubungi Ibu Helen.

    Saya mengajukan pinjaman 900 juta dengan tingkat bunga 2%, sehingga pinjaman itu disetujui tanpa tekanan dan semua pengaturan dibuat pada transfer kredit, karena fakta bahwa itu tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk pinjaman transfer saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi aplikasi mereka untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari 48 jam uang pinjaman telah disetorkan ke rekening bank saya.

    Saya pikir itu lelucon sampai saya menerima telepon dari bank saya bahwa akun saya dikreditkan dengan jumlah 900 juta. Saya sangat senang bahwa Allah akhirnya menjawab doa saya dengan memesan pinjaman saya dengan pinjaman asli saya, yang memberi saya keinginan hati saya. mereka juga memiliki tim ahli yang akan memberi tahu Anda tentang jenis bisnis yang ingin Anda investasikan dan cara menginvestasikan uang Anda, sehingga Anda tidak akan pernah bangkrut lagi dalam hidup Anda. Semoga ALLAH memberkati Ny. Helen Wilson untuk membuat hidup saya mudah, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Ny. Helen melalui email: (helenwilson719@gmail.com) atau Whatsapp: +1-585-326-2165 untuk Anda pinjaman

    Ada perusahaan palsu lain yang menggunakan kesaksian saya secara online untuk mencapai keinginan egois mereka, saya satu-satunya dengan kesaksian yang benar ini, harap berhati-hati terhadap orang-orang ini. Akhirnya saya ingin berterima kasih kepada Anda semua karena telah meluangkan waktu untuk membaca kesaksian sejati hidup saya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa Allah akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Sekali lagi nama saya Yeyes Ristintares, Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: yristintares@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Assalamualaikum
    Nama saya Sri Muji Astuti. Saya seorang pemilik bisnis yang menjual kosmetik dan pakaian. Untuk sementara, saya telah mencari pemberi pinjaman pinjaman yang dapat saya pinjam untuk menumbuhkan bisnis saya dan juga menciptakan lapangan kerja bagi orang lain. Pengalaman pertama saya dengan pemberi pinjaman internet sangat buruk dan saya kehilangan jumlah 24 juta karena saya mengajukan 800 juta untuk meningkatkan bisnis saya. Setelah pengalaman saya, saya berjanji pada diri sendiri bahwa saya tidak akan pernah meminjam dari internet karena saya ditipu.

    Jadi, suatu hari saya dengan setia membaca artikel di blog dan setelah saya selesai membaca, saya pergi untuk memeriksa bagian komentar untuk mengetahui pendapat mereka. Saya melihat komentar oleh Yeyes Ristintares, seorang wanita bisnis besar dan dia berbagi cerita tentang bagaimana dia meminjam pinjaman besar dari perusahaan tempat Ms. Helen Wilson bekerja.

    Kemudian, saya memutuskan untuk menghubungi Yeyes Ristintares dan saya menceritakan kisah saya kepadanya tentang bagaimana saya kehilangan 24 juta dari pemberi pinjaman yang buruk. Saya masih ingat dengan jelas bagaimana dia memberi tahu saya bahwa semua pencarian saya untuk pemberi pinjaman yang andal sudah berakhir. Dia mengirimi saya emailnya dan saya mengiriminya email untuk memastikan karena saya tidak ingin kehilangan uang lagi. dia membalas saya dan mengatakan saya harus menghubungi perincian perusahaan tempat Ny. Helen Wilson bekerja dan saya akan menerima pinjaman saya tanpa penundaan dan saya harus mencoba untuk membagikan kabar baik saya sehingga orang lain selamat dari pemberi pinjaman yang buruk.

    Jadi saya menghubungi Ny. Helen Wilson melalui email: (helenwilson719@gmail.com) dan dengan nomor WA-nya: +1-585-326-2165. Ini adalah email Yeyes Ristintares: (yristintares@gmail.com) yang saya hubungi.
    Setelah saya menghubungi perusahaan pinjaman, saya diminta untuk menyerahkan segala sesuatu yang diminta dari saya sebagai peminjam dan setelah beberapa saat, pinjaman itu disetujui untuk saya dan saya menerima pinjaman saya tanpa penundaan atau segala bentuk tekanan.
    jadi, saya menambahkan informasi pribadi saya kepada siapa saja yang mencari pemberi pinjaman yang dapat dipercaya untuk menghubungi saya dan saya siap membantu Anda karena saya ingin orang lain diselamatkan dari pemberi pinjaman yang buruk. Hubungi saya melalui email saya: srimujiastuti93@gmail.com

    Saya berdoa agar ALLAH akan memberikan mereka yang membutuhkan pinjaman untuk melihat kisah saya sehingga mereka dapat diselamatkan seperti saya. Saya selalu siap memberikan bantuan kepada siapa saja yang membutuhkannya, jadi jangan ragu untuk menghubungi saya kapan saja karena saya tidak membuat orang saya jatuh ke tangan pencuri.

    ReplyDelete
  26. Halo semuanya, saya ingin segera menggunakan media ini untuk membagikan kesaksian saya tentang bagaimana ALLAH mengarahkan saya kepada pemberi pinjaman sejati yang benar-benar mengubah hidup saya dari kemiskinan menjadi wanita kaya dan sekarang saya memiliki hidup yang sehat tanpa stres dan kesulitan keuangan,

    Setelah berbulan-bulan mencoba mendapatkan pinjaman di internet dan saya ditipu 32 juta, dari dua pemberi pinjaman yang berbeda. Saya melamar karena saya membutuhkan pinjaman untuk meningkatkan bisnis saya. Saya menjadi sangat putus asa untuk mendapatkan pinjaman dari pemberi pinjaman online yang sah dan itu tidak akan merugikan saya, jadi saya memutuskan untuk meminta nasihat dari teman saya. tentang cara melakukannya, mendapatkan pinjaman online, kami membicarakannya dan dia mengarahkan saya ke seorang wanita bernama Nyonya Helen Wilson.

    Saya mengajukan pinjaman (Rp780 juta) dengan suku bunga rendah 2%, sekitar beberapa menit kemudian, saya mendapat tanggapan darinya dan mulai. Pinjaman tersebut disetujui tanpa tekanan dan semua persiapan darinya dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan agunan untuk transfer tersebut. Dalam peminjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi mereka untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari 4 jam uang itu disimpan ke rekening bank saya.

    Saya pikir itu mimpi sampai saya mendapat notifikasi dari bank saya bahwa rekening saya telah dikreditkan dengan jumlah Rp 780 juta. Saya sangat senang akhirnya ALLAH menjawab doa saya dengan menginstruksikan pemberi pinjaman saya dengan kredit nyata, yang dapat memberikan keinginan hati saya.

    Terima kasih banyak kepada Helen Wilson karena membuat hidup saya adil. Saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman online untuk berhati-hati terhadap penipu pinjaman karena ada banyak di internet. Jika ada yang membutuhkan pinjaman, hubungi Nyonya Helen Wilson melalui E-mail (helenwilson719@gmail.com) ATAU melalui whatsApp: WA: +1-585-326-2165. untuk informasi lebih lanjut tentang cara mendapatkan pinjaman Anda,

    E-mail (helenwilson719@gmail.com) ATAU WhatsApp: +1-585-326-2165


    Terima kasih banyak telah meluangkan waktu Anda untuk membaca Kesaksian saya dan saya harap ini memandu Anda ke arah yang lebih baik jika Anda mencari pinjaman online dan saya berdoa semoga Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Nama saya Sri Heryani Anda dapat menghubungi saya untuk referensi lebih lanjut melalui email saya: (sriheryani095@gmail.com)
    Terima kasih untuk kalian semua.

    ReplyDelete
  27. Nama saya RONI DILLA, saya ingin menggunakan media ini untuk menasihati semua orang agar berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman Internet karena begitu banyak pemberi pinjaman Internet di sini adalah scammers dan mereka hanya berbagi cerita untuk menipu Anda dari uang Anda, saya mengajukan pinjaman Rp500.000.000 dari seorang wanita di Jerman dan saya kehilangan Rp 15.000.000 tanpa mendapatkan pinjaman,

    Pada 27 September 2017, teman saya Suri Yono di tempat saya memberi tahu saya bagaimana dia mengajukan pinjaman dari PUSAT PINJAMAN MODAL dan dia akhirnya menerima pinjaman. Saya tidak pernah mempercayainya sampai saya pergi bersamanya ke bank untuk mengkonfirmasi dan saya kagum bahwa saya telah kehilangan banyak uang hanya untuk mendapatkan pinjaman untuk keluarga saya. teman saya untuk memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik. Tomasa Justin, CAPITAL CENTER, dia membuat dan mengajukan pinjaman sebesar Rp500.000.000.

    Saya memenuhi syarat dan ketentuan pinjaman perusahaan dan aplikasi pinjaman saya disetujui untuk saya tanpa tekanan dan kesulitan. Akhirnya, saya menerima pinjaman di rekening bank saya dan saya menghubungi teman saya Suri Yono bahwa saya telah menerima pinjaman dan saya juga telah memperkenalkan begitu banyak orang kepada ibu yang baik, Bu MARIA PEDRO.
    Saya ingin Anda membaca kesaksian saya untuk menghubungi ibu yang baik. jika Anda membutuhkan pinjaman sehingga Anda juga akan bersaksi tentang niat baik ibu yang baik, jadi saya menggunakan jalan ini untuk memberi tahu setiap orang Indonesia dan orang lain yang layak untuk membaca kesaksian saya dan dia membutuhkan pinjaman untuk menghubungi Nyonya MARIAPEDRO melalui EMAIL: [mariapedroguaranteetrustloan@gmail .com]

    Yono viadia EMAIL: YONOSURI702@GMAIL.COM

    Anda masih dapat menghubungi saya jika membutuhkan informasi lebih lanjut melalui EMAIL: ronidilla76@gmail.com

    Anda juga dapat menghubungi teman saya Suri

    Terima kasih sekali lagi telah membaca kesaksian saya, dan semoga ALLAH terus memberkati kita semua dan memberi kita umur panjang dan kemakmuran

    ReplyDelete